Zwroty i reklamacje
  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 10 dni od dnia otrzymania Towaru. Do zachowania 10-dniowego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres Administratora przed jego upływem.
  2. Uprawniony do odstąpienia od umowy Użytkownik będący konsumentem zobowiązany jest dokonać zwrotu Towaru na adres Administratora w stanie niezmienionym, to jest bez braków, uszkodzeń lub przeróbek, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  3. Skuteczne odstąpienie od umowy przez Użytkownika będącego konsumentem upoważnia Administratora do zwrotu wpłaconej przez Użytkownika za Towar kwoty. Zwrot dokonywany jest na rachunek Użytkownika, z którego dokonał on zapłaty za Towar. Zwrot winien nastąpić w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania przez Administratora od Użytkownika kopii/skanu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wraz z kopią/skanem dowodu nadania oświadczenia przesyłką poleconą na adres Sprzedawcy.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Filipo Filip Orlicki
Rozłogi 2a

01-310 Warszawa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Filipo Filip Orlicki
Rozłogi 2a

01-310 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl